SON... (24.04.2024)

SON... (24.04.2024)


Cümleten Selamünaleyküm arkadaşlar...

Bu blog sayfasının açılma nedeni kullanıcıları korsan yazılımlardan uzak tutmak, yönlendirme yaparak indirdiği uygulamaların kaynağını görmelerini sağlamaktı. Kısaca korsan uygulamalardan korumak ve mümkün olduğunca güvenilir bir ortam oluşturmaktı...

Bu nedenle reklamsız, hızlı indirme yapılabilecek yönlendirmeler içeren paylaşımlar yaptım. Başlangıçta ilgi güzeldi. Özellikle bir kaç aydır çok kötü sonuçlar görmeye başladım...

Anladım ki kullanıcıların güvenliğini düşünerek boşa kürek çekiyorum. Korsan içeriklerin olmadığı bu tarz bir sayfanın ilerleme şansı yok. Korsan içerikte bana ters...

Sözü uzatmadan; sayfa da 23 Nisan 2023 tarihinde paylaşım yapmaya başlamıştım. Normalde şu ana kadar paylaşım yapmayı bırakacaktım. En azından 1. yılını  doldursun diye düşündüğüm için 23 Nisan 2024 tarihinde paylaşım yapmayı bırakıyorum...

Başta blogsayfasının oluşturulmasında ve çoğu konu da desteğinden dolayı "Hüseyin Uzunyayla" nam-ı diğer "OgnitorenKs" olmak üzere desteği olan herkese teşekkür ediyorum...





Yorum Gönder

0 Yorumlar