ReShade 6.1.1...
ReShade, eski oyunların modern video kartlarındaki görünümünü iyileştirmeye yardımcı olan ve daha yeni görüntü/video teknolojilerinin, bu teknolojileri desteklemeyen eski oyunlara eklenmesine olanak tanıyan bir Açık Kaynak aracıdır.
ReShade, teknik açıdan konuşursak, oyunlar ve video yazılımları için genel bir işlem sonrası enjektördür. En sevdiğiniz oyunu ortam perdelemesi, gerçek alan derinliği efektleri veya renk düzeltmeyle gördüğünüzü hayal edin. ReShade, çerçeve rengi ve derinlik bilgilerine (bu bilgiler, kötüye kullanımı önlemek için çok oyunculu oyun sırasında otomatik olarak devre dışı bırakılır) erişmenin otomatik ve genel bir yolunu ve tüm süreci kolaylaştırmak için gereken tüm araçları ortaya çıkararak çalışacak şekilde tasarlanmıştır.
ReShade, gelişmiş derinlik-kenar algılama odaklı SMAA kenar yumuşatma, ekran alanı ortam kapanması, alan derinliği efektleri, renk sapması, dinamik film greni, otomatik doygunluk, renk düzeltme çapraz işleme, çok geçişli bulanıklaştırma ve çok daha fazlasını ekler. ReShade, ReShade FX adı verilen kendi gölgeleme diline ve transderleyicisine sahiptir. Sözdizimi HLSL'yi temel alır ve işlem sonrası efektleri geliştirmek için tasarlanmış kullanışlı özellikler ekler. Bu özellikler arasında gölgelendirici kodundan dokuların tanımlanması ve kullanılması, dokuların görüntülenmesi, görüntü oluşturma durumlarının değiştirilmesi, renk ve derinlik verilerinin alınması ve zamanlayıcılar veya anahtar durumları gibi özel değerlerin istenmesi yer alır. Ama dahası da var. Ayrıca gölgelendiricilerinizi de yazabilirsiniz ve hedefiniz Direct3D veya OpenGL olursa olsun her yerde çalışırlar: ReShade bunları doğru gölgelendirici modeline ve diline göre derlemeye özen gösterir.
0 Yorumlar